Saknad i denna värld
Publicerat: 2014-11-19 ~ Allmänt

För tio dagar sedan lämnade en underbar människa denna jord. Jag har inte velat skriva ut något på facebook eller liknande för jag har suttit lite för mig själv och tänkt på alla minnen jag fick skapa med denna underbara själ! De flesta minnena om honom är ifrån tiden han var elevassistent/vikarie för min klass och några till i våran del av skolan. 
Jag hade det ganska tufft under den tiden med både en lärare som var hemsk mot mig, puberteten, mina föräldrars skillsmässa och så mycket mer. Han var en av de människorna i mitt liv under den tiden som fick mig att må bra och framförallt fick mig alltid att skratta.
Flera år efter att han lämnade oss där så träffade jag på honom titt som tätt och även under min tonårstid. Mest i fyllan och villan eftersom han jobbade egentligen som ordningsvakt. Jag kramade honom alltid oavsett hur påverkad jag än var och han var alltid lika givmild.

Vart du än är nu så hoppas jag att du är lika underbar mot de du träffar på, som du var här på jorden!
Vi ses på andra sidan, Ulf! Du kommer alltid vara saknad!
 
Tillägnar denna bild åt dig.
 
Postat av: Mari

Gillar den bilden. Ett skogsrå i bästa backen


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: