Herr björn, skägg och Skottland
Publicerat: 2015-04-05 ~ Fotografering

Jag tog mig en snabb trip till skolan innan jag åker Skottland imorgon för att skriva klart mitt personliga brev, fixa med ansökningar och andra saker. För att ta en liten break ifrån det passade jag på att redigera bilder som herr Holmberg har bett mig att redigera sedan början på Mars ungefär! Nu är det gjort iallafall!
Jag är strax klar med mina personliga brev till både Fotoskolan i Gamleby och Fotoskolan i Göteborg.

Linus, här har du Mr. Bear bilden med ett fint litet porträtt på dig!
Det här med svart vitt börjar tilltala mig!

Självklart ville Linus komma och titta på utställningen.
Här har vi min otroligt nöjda modell! Tack så hemskt mycket Linus för att du ställde upp!


Och imorgon vid den här tiden är jag framme i Skottland! Sååå peppad! Men nervös också! Det är ju ändå första gången jag flyger utomlands. 

Nu ska jag bli klar med detta sen ska jag åka hem och sova.
Vi hörs när vi hörs!
Puss~~

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: