Gamleby intervju avklarad!
Publicerat: 2015-05-11 ~ Personligt

Klockan kvart i fem imorse gick alarmet, inte bara det, MOBILEN FRÖS! Så jag började min dag med att koka vatten till mitt kaffe medan jag googlade på hur jag skulle lösa det problemet medan mitt alarm pågick under en kvart ungefär, sedan hittade jag ett sätt att tvångsavsluta telefonen. Bra start på dagen! Plus att jag kände att jag var otroligt torr i halsen och halsade i mig ungefär en liter vatten och var fortfarande torr, förkylning på ingång!
Mötte upp Sabbe vid Statoil klockan sex, hämtade upp Fanny och sedan åkte vi iväg. Tog oss cirka två och en halv timme att ta oss dit. Jag ringde till skolan och sa att det fanns en chans att vi kunde bli lite sena. Fick ändå vänta tills det var våran tur, då vi gick in en och en.
Vi fick rundtur av lokalerna, jag blev nästan gråtfärdig då jag såg hur organiserat det var i studion (då våran stuio har varit kaos majoriteten av året). Internatet var mysigt och jag kände härliga vibbar av det.

Hur som haver kände jag att min intervju gick bra. Även om det var strul förra veckan med psykisk hälsa, photoshopfiler som flippade ur och brist på sömn + dålig kost.
Men jag måste tacka min vackra modell för att hon ställde upp på denna fotografering. Tack så hemskt mycket Annika! Du är fanimej guldvärd!
Temat var Glitter och Glamour, så jag såg framför mig en boudoir serie med en hint av Marilyn Monroe i modernt stuk på ett sådant sätt jag tolkade det. 
Jag är ju en sådan person, speciellt till stora fotograferingar (som Normstorm), att den första idéen jag får, den ska jag köra på! Inte övertänka det och göra det svårt för mig.
Så detta blev resultatet!
 
 
 
Och nästa tisdag ska jag på intervju hos Yrkesfotograf i Göteborg med! Plus att vi kommer att ha antagningsdag om en vecka med. Då ska vi sitta med stackars nervösa uppkommande fotografer!
Nu ska det tittas på Game of Thrones och trycka i mig alvedon!
Kram!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: