Portfolion är klar.... nästan!
Publicerat: 2015-03-28 ~ Fotografering

Först och främst så ber jag om ursäkt, till er få själar som läser min blogg och hoppas på att jag lägger ut något, att jag har varit så frånvarande. Dock med stressen ifrån att plåta och redigera som har varit denna vecka har varit olidlig! 

Sex stycken bilder till portfolion är helt och hållet klara! Så imorgon blir det tidig dag för att bosätta sig i printrummet för att skriva ut dem som är klara.
Normstorm är inskickad och klar. Den kommer att hängas upp på onsdag. Skägg, kött, barn och händer är vad man kan förvänta sig från den utställningen. Självklart kommer det att hamna här på bloggen.
Nog om Normstorm nu! Här får ni se mina bilder som kommer att bli ett lite större projekt i framtiden. Vilket är lite roligt, för de är inspirerade av framtiden. En post apokalyptisk värld som jag föreställer mig att framtiden kommer att vara.
Efter att ha sträcktittade på serien "The 100" som jag blev tipsade av min vän Cissy, så fick jag en bild framför mig vad jag ville göra med detta. I framtiden kommer det att bli med mer rekvisita och tuffare kläder. Fast med den tighta ekonomin jag har som student och av att jag vill ha ett speciellt utseende till detta projekt så känner jag mig själv otroligt nöjd över dessa bilder.
Postat av: Cissy

Du ska va riktigt nöjd,schyssta bilder. Beundrar och gillar att se hur sjukt mycket du utvecklats. Du är duktig, ja tror på dig <3

Svar: Tack, älskade boo! <3 Det gick jättebra idag!
Liz



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: