Long time no see! Studio och andra aktiviteter
Publicerat: 2015-03-03 ~ Personligt

Nu är det ett litet tag sen jag skrev eller la ut något här. Stressad tjej som glömmer bort sin lilla blogg!
Ihelgen fotade jag i studion då mina kära klasskamrat Jennie var min assistent och Linus var min modell, till både Normstorm och även till lite portfoliobilder.
Blev även att jag tog mitt självporträtt där men det hamnar i ett annat inlägg.
Här har vi lite snabbredigerade bilder på Linus. 

Just nu sitter jag i skolan för mig själv. Njuter av lugnet och försöker finna lite ro i kroppen. Sitter även och letar efter lite jobb/planerar kommande fotoprojekt och ansökningsprover till skolor!
Ihelgen får jag bara släppa allt då jag återigen kommer få träffa Partyfamiljen. Så kommer bli så himla kul!

Nä, tar väl och åker hem nu snart.
Kram på er!
 

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: